Uitslag koppelwedstrijd Senioren/Jeugd 23 sept 2017

Zaterdag, 30 september 2017

Koppelwedstrijd senioren/jeugd weer een groot succes

Zaterdag 23 september was de jaarlijkse koppelwedstrijd van onze senioren en jeugdleden. Met 12 jeugdleden en 10 senioren werd om 13.00 uur koers gezet naar de haven van Onderdendam. Hier kon op de steigers worden gevist. De senioren waren middels loting gekoppeld aan een jeugdlid, hierdoor konden de kinderen met hun eigen ouders blijven vissen. Het weer was prima maar de vangsten waren minimaal. Maar dit mocht de pret niet drukken aangezien iedereen werd voorzien van traktaties en drinken. Om 16.00 uur werd koers gezet naar de kantine van de Ijsbaan waar de prijs uitreiking plaatsvond van de jeugdavondcompetitie en deze koppelwedstrijd Maar eerst was er voor iedereen nog een broodje hamburger en drinken en konden de jeugdleden gebruik maken van het springkussen. Om 17.30 was de prijsuitreiking voor onze jeugdleden. Jur Hazekamp had ook in zijn 20e en laatste seizoen weer gezorgd voor prachtige prijzen en traktaties zodat iedereen kon terugkijken op een prima jeugdcompetitie.  Vanuit het bestuur en leden nogmaals dank Jur Hazekamp voor de uitstekende begeleiding de afgelopen 20 jaar.

Het bestuur,

Uitslag jeugdcompetitie 23-09-2017