Uitslag vrije najaarswedstrijd 22 Oktober 2017

Zondag, 22 oktober 2017

Willem Slagter winnaar vrije najaarswedstrijd Hc de Witte Dobber

Afgelopen zondag 22 oktober vond de jaarlijkse vrije najaarswedstrijd plaats. Om 08.00 uur was het vertrek vanuit de kantine van de ijsbaan. Locatie was Winsum en de weersomstandigheden waren in het begin slecht. Er waren 5 vissers komen opdagen. In het begin waren de vangsten wel redelijk goed maar later op de morgen werd het minder. Ook ging de stroom uit het water. Later op de morgen kwam er een waterig zonnetje tevoorschijn en werden de vangsten ook beter. Over het algemeen waren de vangsten redelijk tot goed.
Na afloop was de prijsuitreiking in de kantine van de ijsbaan onder het genot van een hapje en een drankje.