Uitslag 1e zaterdagmiddagwestrijd wintercompetitie

Zondag, 5 november 2017

Pieter Ketting wint 1e zaterdagmiddagwedstrijd om de Huizing Massage Bokaal

Afgelopen zaterdag werd de 1e middagwedstrijd van dit seizoen georganiseerd. Op verzoek van een aantal leden is deze competitie over 4 x een zaterdagmiddag vissen weer op de wedstrijdkalender gezet. De opkomst met 11 vissers was prima. Er werd 4 uur  op maatse vis gevist tussen de komborden van Middelstum. Er werd onder prima weersomstandigheden voor deze tijd van het jaar bij vlagen vis gevangen. Ook werd her en der nog een brasem gevangen. De vangsten waren redelijk tot goed te noemen. Om 16.30 uur was het einde wedstrijd en kon er worden geteld en gewogen, waarna de vis terug kon worden gezet in het water. Na afloop was er onder het genot van een hapje en een drankje de bekendmaking van de uitslag van deze wedstrijd.