Uitslag 1e winterwedstrijd Mulder Wonen Bokaal

Maandag, 20 november 2017

Martin Huizing wint 1e winterwedstrijd.

Afgelopen zondag werd de 1e winterwedstrijd van dit seizoen vervist. Traditioneel gaat deze wedstrijd naar Sneek. Tijdens deze wedstrijd word er snert gegeten. In verband met het slechte weer bij vertrek was er besloten om de snert achteraf te eten. Maar aangekomen in Sneek was dit prima mogelijk geweest. Vanaf 09.00 konden de 6 ingeschreven vissers hun kunsten tot 14.00 uur vertonen. Al met al is er weer goed gevangen in Sneek. Na de wedstrijd werd de uitslag bekend gemaakt onder het genot van snert en een drankje.