Erik Huitsing wint de kerstwedstrijd

Zondag, 23 december 2012

Erik Huitsing wint de kerstwedstrijd van 2012

Aan deze wedstrijd deden 4 vissers mee,maar 1 visser zocht al snel zijn bedje weer op want zijn vaste vismaat kwam niet opdagen en zonder zijn speciale deeg en broodjes ei kan er niet gevist worden natuurlijk.
De wedstrijd zou vervist worden in Appingedam maar daar stroomde in het Damsterdiep zo hard dat vissen niet mogelijk was.(bedankt PJ)
Oplossing was de haven van Stedum en dit bleek een goede keus,hadden we de eerste 2 uur nog een stromende regen, daarna werd het  droog en goed visweer en werd het toch nog een leuke visdag.
1e is Erik geworden ,2e wordt Willem En 3e wordt Arie T.
Volgende wedstrijd Zaterdag 29 december 2012