Uitslag 4e zaterdagmiddagwedstrijd om de Huizing Massage Bokaal

Zondag, 4 februari 2018

Rudolf Bleuming wint 4e en laatste zaterdagmiddagwedstrijd om de Huizing Massage Bokaal

Afgelopen zaterdag vond de laatste winter zatermiddagwedstrijd plaats. Er hadden zich 10 vissers voor deze wedstrijd ingeschreven.
De weersomstandigheden waren slecht ,het was koud  met een harde wind en de kleur van het water was grijs. Dit vertaalde zich dus ook in de vangsten. Er werd erg weinig maatse vis gevangen. Om 16.30 uur was het einde wedstrijd en kon er worden geteld en gewogen. Hierna was de prijsuitreiking in de ijsbaan kantine ,en kon er onder het genot van een hapje en een drankje nog even gezellig worden nagekletst.

Martin Huizing werd algemeen kampioen met 89 stuks, 4730 gram en 184 punten. Maurits Brugge werd aantal kampioen met 39 stuks, 1940 gram en 78 punten en gewichtskampioen werd Pieter Ketting met 31 stuks, 4410 gram en 119 punten.