Jur Hazekamp wint de oliebollen-wedstrijd 2012

Zaterdag, 29 december 2012

Jur Hazekamp wint de oliebollen-wedstrijd 2012

Op deze wedstrijd waren 10 vissers aanwezig.

Het was goed visweer maar de vangsten waren niet bijzonder goed.

Jan honderd had nog een geweldige aanbeet en dacht zijn bonus vis te vangen,helaas voor Jan bleek het een mooie snoek te zijn die na een dril van ongeveer 15 minuten kwam zijn snoer in het leefnet van Piet terecht en was de actie voorbij en de snoek weg.

Jur en Gerard waren dik tervreden met hun vangsten,maar de overige vissers hadden toch iets meer van de visdag verwacht.

Na afloop van de wedstrijd had het bestuur voor mooie prijzen gezorgt en waren er oliebollen voor iedereen en deze zij ook allemaal op gegaan (130 stuks)!

Ook de vispas-ophaaldag was weer een succes en deze gaan we zeker volgend jaar weer organiseren.