uitslag 1e wedstrijd Koozaabokaal

Maandag, 23 april 2018

Martin Bulthuis wint 1e zondagwedstrijd om de Koozaa bokaal

Afgelopen zondag werd de 1e wedstrijd vervist om de Koozaa bokaal. Om 08.00 uur hadden zich 6 vissers ingeschreven voor deze competitie. Er werd onder prima weersomstandigheden koers gezet naar het Aduarderdiep thv Feerwerd. Berichten over de vangsten waren goed in de afgelopen periode. Helaas vielen de vangsten deze morgen toch wat tegen maar het prachtige weer maakte dit toch ruimschoots goed. Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en werd de vis geteld en gewogen en kon er koers worden gezet naar de ijsbaankantine. Hier werd onder het genot van een hapje en een drankje de uitslag bekend gemaakt.