Uitslag 5e avondwedstrijd om de Dio Marja Bokaal

Donderdag, 28 juni 2018

Maurice Brugge wint 5 avondwedstrijd om de Dio Marja Bokaal

Afgelopen woensdagavond werd de 5e avondwedstrijd vervist. Er hadden zich 10 vissers ingeschreven voor deze wedstrijd. Om 18.30 uur kon men vertrekken naar een zelf gekozen plek bij het water. De weersomstandigheden waren prima en dit vertaalde zich deels ook in de vangsten. Na het einde van de wedstrijd kon de balans worden opgemaakt van de vangsten. Hierna was de uitslag van deze avond en de prijsuitreiking van de avondcompetitie in de kantine van de ijsbaan. Onder het genot van een hapje en een drankje werden de prachtige rollades uitgereikt aan de deelnemers.