Uitslag 1e jeugdwedstrijd woensdagavond 04-07-18

Zondag, 8 juli 2018

Lars Woudstra en Mark Kramer winnaars 1e avondjeugdwedstrijd.

Afgelopen woensdagavond werd de 1e avondjeugdwedstrijd van dit jaar vervist. Er hadden zich jammer genoeg maar 7 jeugdleden ingeschreven voor deze wedstrijd. Om 18.30 was het vertrek vanaf het Concordiaplein naar Onderdendam op de steigers.
De weersomstandigheden waren prima maar de vis liet zich derhalve moeilijk vangen. Maar toch had bijna iedere jeugdvisser wat gevangen. Ook werd er door de vereniging aan iedere jeugdvisser een appel en een pakje drinken aangeboden en voor de ouders en begeleiders was er koffie. Om 20.30 uur was het einde wedstrijd er werd er weer koers gezet naar Middelstum zodat iedereen om 20.45 uur weer terug was op het plein.