Uitslag vakantiewedstrijd om de Hugo Zijl Bokaal

Maandag, 27 augustus 2018

Pieter Ketting wint vakantiewedstrijd om de Hugo Zijl Bokaal.

Afgelopen zaterdag werd de jaarlijkse vakantiewedstrijd om de Hugo zijl Bokaal vervist. Er hadden zich 12 vissers voor deze wedstrijd ingeschreven. Het bestuur had besloten om deze wedstrijd te vissen in het AG Wildervanck kanaal ter hoogte van Veendam.
Dit was een prima locatie en iedereen kon hier goed uit de voeten zowel de stok als de picker visser. De weersomstandigheden waren uitgerekend vandaag wat minder, er stond veel wind en de temperatuur was aanzienlijk lager als de afgelopen periode. Er werd gevist van 09.00 uur tot 15.00 uur en de vangsten waren redelijk. Na afloop van de wedstrijd was er een BBQ georganiseerd waar leden en partners van harte welkom waren. Hier werd eerst de uitslag van deze dag bekend gemaakt. Na de uitslag werd er nog lang doorgepraat over deze visdag onder het genot van een hapje en een drankje.