Uitslag 3e avondjeugdwedstrijd

Donderdag, 6 september 2018

Jort Huizing en Jochum Smit winnaaars 3e avondjeugdwedstrijd.

Afgelopen woensdagavond 4 september vond de 3e jeugdwedstrijd van dit seizoen plaats. Er waren 6 jeugdvissers voor deze wedstrijd. Er werd gekozen om te gaan vissen ter hoogte van de Grote Haver bij Onderdendam. Dit bleek achteraf een goede keuze. De weersomstandigheden waren prima , weinig wind en niet al te warm . De hengels lagen nauwelijks in het water of er werd al vis gevangen.
Er werd door alle jeugdleden matig tot goed gevangen. Ook werden de jeugdleden voorzien van drinken en een appel , en de ouders van koffie.
Om 20.30 uur was het einde wedstrijd en kon iedereen tevreden naar huis gaan.