Uitslag 4e avondjeugdwedstrijd

Woensdag, 12 september 2018

Mark Kramer en Jort Huizing winnen 4e en laatste jeugdwedstrijd van dit seizoen.

Afgelopen woensdagavond werd de laatste jeugdwedstrijd van dit seizoen vervist. Er waren 5 vissers die zich hadden ingeschreven voor deze wedstrijd. Lokatie werd Westerwijtwerdermaar op de buitenkant van het dorp. Het weer was prima en dit resulteerde waarschijnlijk in de goede vangsten van de deelnemers. Er was deze avond voor alle deelnemers frisdrank en een appel en voor de ouders koffie. Om 20.15 uur was het einde wedstrijd en kon iedereen tevreden huiswaarts keren. De prijsuitreiking van deze wedstrijden zal na de koppelwedstrijd van 22 september aanstaande plaatsvinden in de kantine van de ijsbaan. Er is dan tevens een BBQ voor de deelnemende leden en jeugd.