Uitslag 6e wedstrijd om de Koozaa bokaal

Dinsdag, 25 september 2018

Willem Slagter wint laatste wedstrijd om de Koozaa bokaal 2018

Zondag 16 september werd de 6e en laatste wedstrijd om de Koozaa bokaal vervist. Helaas waren er maar 3 vissers die zich hadden ingeschreven voor deze wedstrijd. Toch zou het nog een spannende morgen worden aangezien er voor het kampioenschap tussen de nummers 1 en 2 maar een verschil zat van 3 punten. Er werd deze morgen gevist in het haventje van Ulrum. Het weer was prima ,vangsten waren goed maar veel klein spul. Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en kon de balans worden opgemaakt . Derk de Groot werd met een verschil van 7 punten alg.kampioen met 386 stuks, 13380 gram en 653 punten, Martin Huizing werd gewichtskampioen met 158 stuks,24410 gram en 646 punten en Willem Slagter werd aantal kampioen met 126 stuks, 12760 gram en 381 punten.