Einduitslag jeugdvissen 2018

Dinsdag, 25 september 2018

Mark Kramer en Jort Huizing jeugdkampioenen 2018

Afgelopen zaterdag was de jaarlijkse koppelwedstrijd senioren /jeugd als afsluiting van het jeugdseizoen 2018. Er hadden zich 7 jeugdvissers voor deze wedstrijd ingeschreven. Locatie was de Grote Haver tussen Onderdendam en Bedum maar door de harde wind werd er besloten om deze wedstrijd te verplaatsen naar Winsum. Hier was het prima vertoeven en de vangsten waren van goed naar matig. Er werd redelijk maatse vis gevangen en de sfeer was prima. Om 16.00 uur was het einde wedstrijd en kon de balans worden opgemaakt. Hierop werd koers gezet naar de kantine waar de prijsuitreiking plaatsvond en aansluitend kon m en beginnen aan de BBQ.