UItslag 2e wedstrijd om de Boer Timmerbedrijf bokaal

Zondag, 7 oktober 2018

Jur Hazekamp wint 2e zaterdagmiddagwedstrijd om de Boer Timmerbedrijf bokaal

Afgelopen zaterdag werd de 2e wedstrijd om de Boer Timmerbedrijf bokaal vervist. Er hadden zich 8 vissers voor deze wedstrijd ingeschreven. Om 12.30 uur was de aanvang van de wedstrijd . E wordt deze wedstrijden gevist tussen de komborden van Middelstum.
Het was een mooie nazomerdag en de vangsten waren van goed tot uitstekend. Om 16.30 uur was het einde wedstrijd en kon de balans worden opgemaakt . De uitslag van de wedstrijd werd bekend gemaakt in de kantine onder het genot van een hapje en een drankje.