Uitslag najaarswedstrijd 21 oktober

Maandag, 22 oktober 2018

Martin Huizing wint najaarswedstrijd 21 oktober

Afgelopen zondag werd de najaarswedstrijd van dit seizoen vervist. Er hadden zich 7 vissers voor deze wedstrijd ingeschreven. Na de koffie werd om 08.00 uur koers gezet naar Bedum. Hier kon in het dorp zelf 5 uur worden gevist. Het weer was prima en er stond een leuke stroming in het water. Dit resulteerde in goede tot prima vangsten. Om 13.30 uur was het einde wedstrijd en kon de meet en weegploeg de resultaten opmaken.Na afloop was er onder het genot van een hapje en een drankje de prijsuitreiking in de kantine.