UItslag 3e wedstrijd om de Boer Timmerbedrijfbokaal

Zondag, 4 november 2018

Martin Huizing wint 3e wedstrijd om de Boer Timmerbedrijfbokaal

Afgelopen zaterdag werd de 3e zaterdagmiddagwedstrijd om de Boer Timmerbedrijfbokaal vervist. Er hadden zich 8 vissers voor deze wedstrijd ingeschreven. Na de koffie aangeboden door de vereniging kon men om 12.30 uur beginnen te vissen. Er kon wederom worden gevist tussen de komborden van Middelstum aan de wegzijde. Het weer was prima , weinig wind en een stralend zonnetje. De vangsten waren over het algemeen erg goed. Om 16.30 uur was het einde wedstrijd en kon de meet en weegploeg de resultaten noteren. Na afloop werd in de kantine onder het genot van een hapje en een drankje de uitslag bekend gemaakt.