UItslag 4e wedstrijd om de Boer Timmerbedrijf bokaal

Zondag, 2 december 2018

Martin Huizing wint 4e zaterdagmiddagwedstrijd om de BoerTimmerbedrijf bokaal.

Afgelopen zaterdag werd de 4e wedstrijd van deze competitie vervist. Er hadden zich 8 vissers ingeschreven voor deze wedstrijd.
Na de koffie die werd aangeboden door de vereniging kon er vanaf 12.30 uur tot 16.30 uur worden gevist tussen de komborden van Middelstum. Het weer was prima. Toch was het in het begin van de wedstrijd lastig om vis te vangen , dit werd later op de dag beter. Hierdoor waren de vangsten redelijk tot goed. Na afloop van de wedstrijd werd de uitslag bekend in de kantine onder het genot van een hapje en een drankje.