Uitslag 5e wedstrijd om de Boer Timmerbedrijf bokaal

Zondag, 13 januari 2019

Martin Huizing wint 5e wedstrijd om Boer Timmerbedrijf bokaal

Afgelopen zaterdag werd de 5e zaterdagmiddagwedstrijd vervist tussen de komborden van Middelstum. Er hadden zich 6 vissers ingeschreven voor deze wedstrijd. In de morgen leek het erop dat het de hele dag zou regenen met een stevige bries. Maar om 12.30 uur bij de aanvang van de wedstrijd klaarde het het weer volledig op en ging de wind liggen. Vanaf het begin van de wedstrijd werd er goed gevangen alleen was er vrij veel kleine vis. Het bleef tijdens de wedstrijd droog en iedereen kon mooi doorvissen tot het einde van de wedstrijd. Om 16.30 uur was het einde wedstrijd en kon er worden geteld en gewogen. Na afloop werd de uitslag in de kantine bekend gemaakt onder het genot van een hapje en een drankje. Ook was er een nieuwjaarsborrel georganiseerd voor de leden van de hengelclub, waar jammer genoeg maar weinig mensen op af kwamen.