Uitslag 3e wedstrijd om de Mulder Wonen Bokaal

Maandag, 21 januari 2019

Willem Slagter wint 3e wedstrijd om de Mulder Wonen Bokaal

Afgelopen zondag werd de 3e winterwedstrijd van de zondagcompetitie vervist. Bedoeling was dat we naar Kollum zouden gaan maar door de vorstperiode werd er besloten om naar Appingedam te gaan. Om 08.00 werd na de koffie koers gezet naar Appingedam. Ondanks de matige vorst waren hier nog genoeg plekken open om te vissen. In het begin was het moeilijk om vis te vangen en de aanbeten waren erg traag. Later op de morgen werd dit beter en werd er nog redelijk gevangen. Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en kon er worden geteld en gewogen. De uitslag werd na de wedstrijd bekend gemaakt in de kantine onder het genot van een hapje en een drankje.