Uitslag 4e zondagwedstrijd om de Mulder Wonen Bokaal

Maandag, 28 januari 2019

Martin Huizing wint 4e wedstrijd om de Mulder Wonen Bokaal.

Afgelopen zondag werd de 4e wedstrijd om de Mulder Wonen Bokaal vervist. Er hadden zich 4 vissers ingeschreven voor deze wedstrijd.Na de koffie werd om 08.00 uur koers gezet naar bedum waar tot 14.00 uur kon worden gevist. Ondanks de voorspellingen was het redelijk weer. Zo nu en dan een buitje maar gelukkig weinig wind. De vangsten waren goed ondanks dat er ook heel veel klein spul werd gevangen Na afloop van de wedstrijd kon er worden geteld en gewogen. De uitslag werd in e kantine bekend gemaakt onder het genot van een hapje en een drankje.