Martin Huizing wint de laatste wedstrijd deze winter, Willem Slagter wordt winnaar van de Mulder Wonen Bokaal

Zondag, 24 februari 2019

Moi Viskeluu We hebben het visseizoen weer afgesloten met de laatste wedstrijd deze winter, om de Mulder Wonen Bokaal.

De laatste wedstrijd is er gevist in Eenrum.
De vangsten waren in het begin van de ochtend goed, maar naarmate dat het warmer werd gingen de vangsten achteruit.
Toch waren de vissers niet ontevreden, al zul je dat in de uitslag niet zien, maar dit waren tactische redenen.
Martin Huizing wist de meeste vissen te vangen, en Maurits Brugge pakte ook nog de nodige visjes.
Na afloop in ons clubhuis werden de prijzen van de afgelopen competitie bekend gemaakt, en deze is gewonnen door Willem Slagter, 2e is Martin Huizing, 3e werd Maurits Brugge en 4e Harry Roggeveld.