Uitslag vrije voorjaarswedstrijd zondag 17 maart 2019

Maandag, 18 maart 2019

Maurice Brugge wint vrije voorjaarswedstrijd Heereveen

Afgelopen zondag werd de vrije voorjaarswedsttrijd van dit seizoen vervist. Er hadden zich 6 vissers voor deze wedstrijd ingeschreven. Na de koffie werd om 08.00 uur koers gezet naar Heereveen. Hier kon tot 14.00 uur worden gevist. Ondanks de harde wind en de vele regen werd er toch nog leuk gevangen deze dag. Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en kon de meetploeg gaan tellen en wegen. Hierna werd weer koers gezet naar Middelstum waar de uitslag bekend werd gemaakt in de kantine onder het genot van een hapje en een drankje.

Volgende wedstrijd 21-04-2019
Vertrek om 08.00 uur vanuit de kqntine.