Uitslag zondagcompetitie Koozaa Bokaal

Maandag, 22 april 2019

Willem Slagter wint 1e wedstrijd om de Koozaa Bokaal

Afgelopen zondag werd de 1e wedstrijd van de zondagcompetitie vervist. Er hadden zich 8 vissers ingeschreven voor deze wedstrijd. Na de koffie werd om 08.00 uur koers gezet naar het Aduarderdiep t.h.v.  Feerwerd. Onder prima weersomstandigheden kon er worden gevist tot 14.00 uur. Er werd zowel gevist met de feeder als met de vaste stok . Indruk was wel dat de dikkere vis toch meer met de feeder van de overkant werd gehaald . Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en kon de meet en weegploeg zijn werk doen. Na afloop werd de uitslag bekend gemaakt in de kantine onder het genot van een hapje en een drankje. Al met al een goed begin van de zomercompetitie.