Uitslag 2e zondagwedstrijd om de Koozaa bokaal

Maandag, 20 mei 2019

Martin Huizing wint 2e wedstrijd om de Koozaa bokaal

Afgelopen zondag werd de 2 wedstrijd van de zondagcompetitie vervist. Er hadden zich 8 vissers voor deze wedstrijd ingeschreven. Na een kopje koffie in de kantine werd om 08.00 uur koers gezet naar Schaphalsterzijl. Hier kon tot 14.00 uur worden gevist. De weersomstandigheden waren prima veel zon en weinig wind. Dit resulteerde in het algemeen in prima vangsten. Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en kon er worden geteld en gewogen. Hierop werd koers gezet naar middelstum waar in de kantine de uitslag bekend werd gemaakt onder het genot van een hapje en een drankje.