Willem Slagter wint de Avondcompetitie 2019 Dio-Marja Bokaal

Donderdag, 27 juni 2019

Moi Viskeluu Willem Slagter pakt op de laatste avond van de Dio Marja Bokaal toch nog de overwinning af van Henk Zinger

Met minimaal verschil wint hij deze wedstrijd, zoals je in de uitslag zal zien.
Henk Zinger wordt 2e en Maurits Brugge 3e, de eindsprint van Erik Huitsing en Adriaan van der Weg mislukte, maar ze kwamen nog wel in de buurt van de kop.
Martin Huizing pakt tijdens de laatste wedstrijd zonder te vissen Fré Tuitman nog even in, waardoor Martin nog een plek stijgt in de uitslag.
Ondanks de wat matige opkomst met in totaal 9 vissers, hebben we toch een paar goede avondwedstrijden gehad.
Ook de prijzen van Slagerij Zuidhof waren weer OK