Grote schoonmaak Boterdiep

Zaterdag, 9 maart 2013

Leden van de visclub hebben vandaag het Boterdiep in Middelstum van alle zwerfvuil ontdaan.

Het is ongelofelijk hoeveel zwerfvuil er in het Boterdiep ligt.(ligt nu in de boot)

Waar het weg komt weten we niet, maar als iedereen wat meer verantwoordelijkheid neemt op dit gebied kunnen we het misschien netjes houden.

Ik denk dat wij ook als vissers onze verantwoording moeten nemen tijdens het vissen,en elkaar erop aanspreken als er een bende van gemaakt wordt.

Wij hebben vandaag bijna een boot vol rommel uit het Boterdiep en de bermen gehaald,en dit was alleen nog maar in Middelstum!!!!

We waren met 3 vissers René ,Sjoerd en Erik.

De boot is beschikbaar gesteld door de gemeente(Anne bedankt).

Het hele dorp is vrijdag schoongemaakt door de schooljeugd en zaterdag door een 12 tal vrijwilligers.

Tussen de bedrijven door worst en een borrel bij Martin Huizing en na afloop Patat en kip bij Vita Nova.

Kortom het was een zeer koude maar nuttige dag.

Volgend jaar maar weer doen