Uitslag 1e zaterdagmiddagwedstrijd

Zaterdag, 14 september 2019

Willem Slagter winnar 1e zaterdagmiddagwedstrijd 2019

Zaterdag 14 september werd de 1e zatermiddagwedstrijd in Middelstum vervist . Er hadden zich 8 vissers voor deze wedstrijd ingeschreven. E werd gevist tussen de komborden van de voormalige gemeente Middelstum. Weersomstandihgheden waren prima veel zon en weinig wind. Vangsten waren over het algemeen goed. Er werd gevist op aantallen en kilo,s  Om 16.30 uur was het einde wedstrijd en kon de balans qua vangsten worden opgemaakt.De prijsuitreiking was in de kantine onder het genot van een hapje en een drankje.

Het Bestuur,