Uitslag 6 e zondagwedstrijd Koozaa Bokaal

Zondag, 15 september 2019

Willem Slagter winnaar 6e wedstrijd om de Koozaa competitie

Zondag 15 september was de laatste wedstrijd om de Koozaa bokaal. Er hadden zich 4 vissers opgegeven voor deze wedstrijd. Wedstrijdwater was het Boterdiep achter Kanten. Temperatuur was goed maar er stond een stevige draaiende wind. Vangsten waren redelijk tot goed. Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en kon de balans worden opgemaakt . De prijsuitreiking was in de kantine onder het genot van een hapje en een drankje .

Algemeen kampioen van deze competitie werd Martin Huizing met 176 stuks/ 44270 gr/ 1061 pnt, gewichtskampioen Willem Slagter met 227 stuks/ 27350 gram en 774 punten, gewichtslampioen werd D.de Groot met 353 stuks/15630 gram en 665 punten.