Uitslag vrije najaarswedstrijd

Zondag, 20 oktober 2019

Willem Slagter wint vrije najaarswedstrijd

Zondag 20 oktober werd de vrije najaarswedstrijd van dit jaar vervist. Helaas hadden zich maar 4 vissers ingeschreven voor deze wedstrijd. Er is s,morgens nog besloten om te gaan vissen in Slochteren ipv Lettelbert . Om 08.00 uur werd koers gezet naar Slochteren waar tot 14.00 uur kon worden gevist. Weersomstandigheden waren prima weinig wind en een prima temperatuur. De vangsten waren redelijk vooral in het begin van de morgen. Later op de morgen werd het moeilijk om vis te vangen . Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en kon de stand worden opgemaakt.