Eindelijk er kan weer worden gevist !!!

Zondag, 13 juni 2021

Beste leden van Hc de Witte Dobber

Eindelijk is het dan zover. We mogen weer competitie vissen in verenigingsverband. Daarom hebben wij als bestuur een aangepaste zomercompetitie vastgesteld.

Er zal een zondag zomercompetitie worden gevist over 6 wedstrijden waarvan er 5 mee tellen voor deze competitie. Er wordt gevist volgens de regels zoals deze voorheen ook werden gehanteerd.

Ook zal er een vakantiewedstrijd worden georganiseerd met aansluitend een BBQ voor leden en partners.

Helaas zijn door de geldende coronaregels ,alleen onze eigen leden welkom voor deze competities tot nader bericht.

De eerste zomercompetitie wedstrijd is aanstaande zondag 20 juni. Vertrek om 08.00 uur uit het ijsbaangebouw aan de Korenlaan. De koffie is om 07.30 uur klaar. Er wordt gevist tot 14.00 uur. PS iedereen dient voor zijn eigen vervoer te zorgen.

Tot zondag !!!!!!