Vakantiewedstrijden district Hunsingo

Dinsdag, 29 juni 2021

Dit jaar weer mogelijkheid tot het vissen van vakantiewedstrijden in Onderdendam!!!!!

In overleg met het bestuur van Het Dorpshuis Zijlvesterhoek te Onderdendam kunnen de geplande vakantiewedstrijden wel doorgang vinden. We dienen wel de Corona regels in acht te houden bij het betreden van het terras en terraszaal. (1,5mtr. en het dragen van een mondkapje bij het verplaatsen)

28          juli 1e District vakantiewedstrijd Hc.O., te Onderdendam 7.00
  4 augustus 2e District vakantiewedstrijd Hc.O., te Onderdendam 7.00
11 augustus 3e District vakantiewedstrijd Hc.O., te Onderdendam 7.00

Vanaf 06.30 uur kan de inschrijving voor 1 wedstrijd plaatsvinden tegen contant en gepaste inleg van € 7,00.
Traditioneel wordt er weer gevist in één of twee van de vakken in het Winsumerdiep. Einde wedstrijd is om 13.00 uur, waarna de weegploegen weer langskomen. Alleen de nog levende vis wordt meegewogen! Over het nog resterende wedstrijdprogramma 2021 /2022 zal nog overleg met de verenigingen gaan plaatsvinden.

Met vriendelijke groet,
Secretaris district Hunsingo T. (Thomas) Huizinga Beckeringhstraat 15 9959 PT Onderdendam Tel. 050-304 9019 -06-13 99 95 97
email: district.hunsingo@hengelclubonderdendam.nl