Uitslag 3e zomerzondagcmpetitie

Maandag, 19 juli 2021

Derk de Groot wint 3e wedstrijd zomerzondagcompetitie.

Afgelopen zondag werd de 3e zondagzomercompetitie vervist De 2e wedstrijd is geannuleerd aangezien er geen deelnemers waren !
Dit keer waren er 5 vissers die zich hadden ingeschreven voor deze wedstrijd. Om 08.00 uur werd er vertrokken naar het Winsumerdiep vanaf Onderdendam naar Winsum. De weersomstandigheden waren prima alleen stond er wel behoorlijk wat stroom in het water waardoor er goed werd gevangen door de voornvissers. De brasems lieten zich deze morgen niet zien. OM 14.00 uur was het einde wedstrijd en kon de balans worden opgemaakt.

1 D.de Groot 89 stuks/ 2740 gram/ 143,8 punten
2 M.Brugge   73 stuks/ 2650 gram/ 126    punten