Uitslag vakantiewedstrijd

Zondag, 21 augustus 2022

Henk Zinger winnaar vakantiewedstrijd 2022

Zaterdag 20 augustus werd de jaarlijkse vakantiewedstrijd vervist. Deze werd dit jaar niet gehouden op het parcours Middelstum-Framklap maar bij het Cerespad vanaf Doodstil op de steigers . Dit naar aanleiding van vragen /opmerkingen van een aantal leden op de jaarvergadering. Jammer genoeg resulteerde het maar in een opkomst van 6 vissers!! Na de koffie werd er om 07.00 uur vertrokken naar Cerespad waar de vissers een steiger konden uitzoeken om te vissen tot 14.00 uur. Het weer was prima maar de vangstresultaten waren slecht te noemen.Na de wedstrijd werd er door het minimaal aantal deelnemers  geen BBQ georganiseerd maar werd er  gegeten in Winneweer bij Ester. Ondanks het minimaal aantal deelnemers een geslaagde dag.

Uitslag:
1 H.Zinger      2861 gram