Marathon wedstrijd groot succes en gewonnen door Cor de Winter

Zaterdag, 20 juli 2013

Cor wint de marathon wedstrijd om de DAK MONTAGE NOORD BOKAAL en geeft ons allemaal het nakijken,ook zijn broer Piet kon niet aan de vangsten van Cor tippen.

De wedstrijd begon morgens om 5.00 en eindigde om 17.00, een lange zit dus.

We waren met 12 vissers.

Om 5.15 eerste alarmgeval, een visser te water maar hij kon er op eigen kracht weer uitkomen, wel een nat pak .

maar geen nood, het vrouwtje wordt gebeld voor droge kleren (komen om 8,00,het  vrouwtje was weer in slaap gevallen).

Er waren 2 pauzes ingelast en om 8.30 werd er gezamenlijk aan de waterkant ontbeten.

De broodjes zijn gesmeerd door Cécile en de eieren gekookt door Klaas en jus de Orange van de makro.

Om 9.00 gaat de wedstrijd verder en de volgende stop was om 12.30 met een balletje gehakt en wat "frisdrank".

Daarna om 13.00 naar de waterkant om het laatste deel van de wedstrijd te vissen, met om 17.00 het einde  en weging en telling van de vis.

De vangsten vielen tegen , maar het weer en de omstandigheden waren perfect.

In de ijsbaan kantine was er na afloop de prijsuitreiking ,er zijn 4 bekers beschikbaar gesteld door Patrick Elzer eigenaar van Dak Montage Noord uit Bedum, Patrick bedankt .

De kampioenen zijn als volgt Cor de Winter Algemeen ,Klaas Gewicht , Willem aantal, Arie Reserve.

Volledige uitslag staat onder de wedstrijden uitslagen.

Na afloop van de prijsuitreiking wordt Cécile bedankt voor de catering en was er een BBQ voor de vissers en een springkussen voor de jeugd , omdat de vrouwen van de vissers ook nog even langs kwamen met de kids was het een gezellige middag en avond.

Eindconclusie een superleuke dag en die zeker voor herhaling vatbaar is.

Ook willen we Anne nog even bedanken voor het regelen van de verkeersborden zodat we op een veilige manier konden vissen.