Wederom goede uitslag Martin en René tijdens vakantie wedstrijd district Hunsingo

Donderdag, 8 augustus 2013

Weer een succes van onze vissers

tijdens de 3e en tevens laatste vakantiewedstrijd  hebben onze vissers weer goed gevist.

Martin is 2e geworden en rené is 4e geworden ,ook de familie Timans was verspreid over de middenmoot en kunnen zeer tevreden terug kijken op een geslaagde wedstrijd.

Link Uitslag

De vangsten tijdens de vakantie wedstrijden van het district Hunsingo waren dit jaar goed ,en daarmee wordt aangetoond dat het met de visstand in het Winsummerdiep  niks mis is.