Vakantiewedstrijd 19 augustus 2023

Zondag, 20 augustus 2023

Verslag vakantiewedstrijd 2023

Zaterdagdag 19 augustus was de jaarlijkse vakantiewedstrijd van Hc de Witte Dobber. Er hadden zich 17 vissers opgegeven voor deze wedstrijd. Het keurige gemaaide parcours (Dank Anne Huitsing) was van Toptilbrug tot de Musschingabrug in Middelstum. Om 06.30 uur was de koffie gereed en konden de vissers zich inschrijven voor de wedstrijd . Er werd deze wedstrijd gevist op nummer. Na uitleg van de voorzitter werd om 07.00 uur koers gezet naar het wedstrijd water. Hier kon tot 14.00 uur worden gevist. Om 11.00 uur werden alle vissers voorzien van een drankje en een broodje gehaktbal of haring naar keuze ( Dank Lammy Huizing) Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en kon de balans worden opgemaakt. Over het algemeen werd er veel kleine vis gevangen op een aantal uitzonderingen na. Om 16.00 werd er gestart met de BBQ. Deze was voor de leden en aanhang . (Dank Rudolf Bleuming) Ook was hier de prijsuitreiking van deze wedstrijd.

Uitslag 19-08-2023

1 Peter Timmer             102 stuks/ 4730 gram/ 196,60 pnt
2 Piet de Winter              84 stuks/ 2650 gram/ 138,00 pnt
3 Adriaan van der Weg   24 stuks/ 4990 gram/ 123,80 pnt

Door gulle sponsering van Bouwservice Timans uit Middelstum was er weer een goed gevulde prijzen pot voor alle deelnemers
Namens het bestuur bedankt !!!

Het bestuur,