Vakantiewedstrijd HC de Witte Dobber 2024

Zondag, 11 augustus 2024

Rene Tuitman winnaar vakantiewedstrijd 2024

Zaterdag 10 augustus was het weer zover. De jaarlijkse vakantieviswedstrijd voor onze eigen clubleden. Onder een stralend zonnetje werd er om 06.30 uur verzameld op het Concordiaplein. Hier werd onder het genot van een kop koffie ingeschreven voor de wedstrijd die tot 14.00 uur duurde en werd het nummer getrokken voor de visplek op deze dag. Om 07.00 uur werd er door de 16 vissers koers gezet naar het wedstrijdwater tussen Middelstum en Fraamklap. Hier waren op de 25 uitgezette stekken prachtige plekken gemaaid door toedoen van ons bestuurslid Menno Buist. Deze dag werd er gevist op aantal en gewicht. Voor de meesten vissers waren de vangsten erg goed maar er waren ook een aantal met een zeer matige uitslag. Om 12.00uur was het tijd voor de catering en kwam Gineke van der Weg bij alle vissers langs voor een broodje gehaktbal en een consumptie aangeboden door de vereniging. Dank hiervoor !! Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en kwam de weegploeg langs om de resultaten te registreren. Om 16.00 uur werd er begonnen met de goed verzorgde BBQ van slagerij Zuidhof bij onze voorzitter in de tuin. Ook werd er overgegaan tot de prijsuitreiking die werd gesponsord door Bouwservice Tiemans met geldprijzen voor de nr,s 1,2 en 3. Ook werd er door Bouwservice Tiemans nog een gulle bijdrage gedaan voor de vereniging. Dank hiervoor. Na deze plichtplegingen werd er nog lang genoten van de BBQ en drankjes. Al met al een zeer geslaagde dag voor onze vereniging!!

Het bestuur,

Uitslag  10-08-2024