Fantantische prijzen tijdens laatste wedstrijd jeugd en koppelwedstrijd

Maandag, 23 september 2013

Tijdens de laatste wedstrijd voor jeugd waren er weer volop prijzen. En ook de opkomst met 29 vissers was geweldig.

Tijdens deze wedstrijd is de jeugd gekoppeld aan een seniorlid en vissen dan gezamenlijk voor de punten.

Gevist wordt er in Onderdendam ,waar normaal altijd wel een visje te vangen is behalve vandaag dus.

och heeft iedereen een leuke vismiddag gehad,

Na afloop hadden Jur en Mark En Johanna een super prijzen tafel neergezet voor de jeugd.

Dit is mede mogelijk dankzij de vele sponsoren die Jur elk jaar weer langs gaat en hem met het jeugdwerk steunen.

Alle jeugdvissers hebben een prijs gekregen en voor de eterij heeft de visclub gezorgd, (frikadellen en kroketten )

Na afloop was iedereen zeer tevreden en ook de jeugd gaat zeer tevreden naar  huis.

Als bestuur willen we alle vrijwilligers die meegeholpen hebben tijdens het jeugdvissen bedanken voor hun inzet, grote klasse mannen en vrouwen

Uitslagen kun je zien door onderstaande links aan te klikken.

Uitslag jeugd koppel

Uitslag senioren Koppel