Veel vis gevangen tijdens de nieuwjaars-wedstrijd in Joure

Zondag, 12 januari 2014

Mooie visdag in Joure

Om 8 uur vertrokken naar Joure.

Dit was voor iedereen nieuw en met Derk als navigator, reden we in één keer naar de juiste plek.

Onder zeer mooie weersomstandigheden, waren de vangsten zeer goed.

René stond met risico voor eigen leven op een steiger maar het resultaat was er dan ook naar.

Ook Arie wist goed mee te komen , deze had de andere zijde van het kanaal gekozen en ook dit bleek een goede keus.

Stephan Derk en Erik hebben ook goede vangsten , maar toch niet  zo goed dat we het de beide toppers van deze dag moeilijk konden maken.

Erik nadere Stephan nog tot op een paar punten ,door in het laatste half uur nog een paar dikke voorns te vangen.

Ook zijn Derk en Arie nog op de foto gekomen , volgens ons in is dit alvast een voorbode van het Timans promotieteam.

Link Uitslag

Na afloop was er de nieuwjaarsvisite en deze was goed geregeld en zeer gezellig , het bestuur had voor iedereen een vertering en wat lekkers klaargezet , alleen kunnen er nog wel wat meer leden bij op de deze borrel , volgende jaar weer een kans!!!!!