René Tuitman wint laatste winterwedstrijd in Kollum

Maandag, 17 februari 2014

Moi Viskeluu

Deze wedstrijd waren we met 4 vissers , en na een bak koffie ging de reis naar Kollum.

Ondanks de harde wind en de buien is er toch een leuk visje gevangen.

René wist op overtuigende wijze te winnen , maar ook Arie en Martin maakten er onderling een spannende strijd van.

Willem heeft wel een paar vissen gevangen , maar hij kon zijn leefnet niet weer vinden aan het eind van de wedstrijd en aan het begin kon hij zijn dobber niet zien, wij denken dat het tijd wordt voor een witte hengel met 3 rode strepen erop.

Na de wedstrijd was er snert gemaakt en aangeboden door Martin Huizing en dit smaakte voortreffelijk, en ook de tv stond aan dus!!!

SNERT eten SCHEUVELN kijken en NOAPROATEN over het vissen dus een topvisdag..

Martin nog bedankt voor de snert

Link uitslag