Pieter Ketting komt, vist en overwint!!!

Maandag, 28 april 2014

Moi Viskeluu

De 1e wedstrijd op zondag is weer begonnen,en hier zijn 11 vissers op afgekomen.
Ook kunnen we een nieuwkomer op de zondag wedstrijden verwelkomen.
Pieter Ketting uit Middelstum wil zijn viskunsten aan ons laten zien, en dit deed hij dan ook met veel succes met gelijk een eerste plaats.
Ook de andere 10 vissers waren over het algemeen tevreden met hun vangsten.
Dat de schaartijd van de brasem begonnen is was duidelijk te zien in het Aduarderdiep, man,man,man wat hadden ze het druk aan de overkant en als je zoveel vis ziet zwemmen wil je ze ook vangen ,maar de grote jongens hadden andere dingen aan hun hoofd.
De omstandigheden waren super en nu maar hopen dat dit een goed voorteken voor het nieuwe seizoen is.

Volgende wedstrijd in de zondagcompetitie is op 25 Me en gaan we naar het havenkanaal in Assen.