Uitslagen van de 3e jeugdwedstrijd.

Maandag, 25 augustus 2014

Onder goede, ja zelfs lekkere weersomstandigheden werd de 3e jeugdwedstrijd vervist. Als locatie werd op deze donderdag 21 augustus Onderdendam gekozen. De ouders en begeleiders vertrokken om half zeven uit Middelstum. Er werd om 20 voor zeven begonnen en de eerste vissen werden al vlot opgehaald, de een vong wat meer als de ander maar bijna iedereen had vis, zoals in de uitslag staat vermeld. Om twintig over acht was het hengels opruimen, inladen en weer richting Middelstum.
De volgende wedstrijd is donderdag 4 september.
De koppel wedstrijd is op zaterdag 27 september s'middags vanaf 13.00 uur. Hier over krijg je nog nader bericht.
Als je de foto's van deze wedstrijd wil zien, moet je in het hoofdmenu op de foto's klikken.